Ajajaj

Har precis kommit hem, vaknade vid halv två, stack iväg till tandläkaren där jag fick vänta ett tag, som vanligt...
Å är man redan nervös å skrajsen så blir det inte bättre av att få sitta å vänta ytterligare...
Sen blev jag uppropad av en ung tjej, såg ut å vara kanske 30-35... Det är min tandläkare... På nåt sätt känns det bättre med en tjej än en kille... Vet inte varför...
Men iallafall så pratade vi lite innan, hade ju sagt när ja ringde å bokade tid att jag inte gillar tandläkare,hehe...
Sen tog hon foton och sen kikade...
Mycket riktigt så hade jag hål där jag trodde jag hade det... Så nu måste jag tillbaka dit, inte en gång utan två, blääää...

Vid den ena tanden så var det dubbelhål, alltså mitt emellan tänderna så båda tänderna var skadade, så dom ska lagas den 22/10... Hua... Men det är bara å bita ihop, eller ja det går ju inte direkt hos tandläkaren...

Usch å fy...

Nä nu ska det lagas mat, ravioli blir det idag, snacka om barnmat, men det är ju gott, hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte chansen att vinna Hösten snyggaste snaekers. Allt du behöver göra är allt lämna en kommentar i detta inlägg:

http://justlikealexandra.blogg.se/2008/october/tavling.html#comment



Så är du med o tävlar!



Lycka till... Kramar Alexandra

2008-10-02 @ 17:09:46
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: Caroline

ja tandläkaren är verkligen ingen höjdare. fast det är är rätt bra att den finns för det är ingen kul med tandvärk. hoppas det går bra med lagningarna!

2008-10-03 @ 07:50:33
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0