Sovmorron

Idag fick vi sovmorron... Vaknade bara till när Martin gick upp vid halv 6... Men sen sov jag till halv 8... Riktigt skönt att få vakna av sig själv faktiskt, inga barn som väcker än onödigt tidigt...
Gick upp och fixade kaffe, satte mig i soffan å märkte att jag glömt ha i sötningsmedel i kaffet. Orkade int egå å hämta, så jag drack upp kaffet med lite grimaser...
Sen kom Pauline upp springandes, det första hon sa var " ett, ett"... På den kanalen har vi nikelodeon,hehe...

Sen efter ett tag ropade Felicia, då satte ja på tvn i sovrummet så fick hon kika på barnkanalen där...
Lugn å mysig morgon alltså, ingen stress å grinighet... hehe...

Ska snart fixa frukost, sen så ska vi sätta upp wallies i ungarnas rum, ska bli spännande å se hur det går...
Hade ju wallies i lägenheten förut och det gick ju bra...
Ska fota sen när det är klart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0