Mannekäng + polen

Har inte haft tid att uppdatera nåt, sorry...

Jobbar dagtid nu, på en maskin som jag bara kört två veckor på tidigare i somras... Lite av en lärling alltså... Men det är kul... Vi har det rätt lugnt på jobbet nu så därför får ja lära mej en annan maskin.. Sen blir det 3 skift igen och nattpass för mig...

På lördag ska vi åka på konferans resa med jobbet, eller halva gänget åker redan på fredagen,men mitt gäng åker på lördagen... Halv 5 på morronen ska vi mötas på jobbet för att åka buss till arlanda,tjohooo... Vi ska till Polen där hela statoil koncernen ska ha lite möten å gala middag på lördag kväll. Ska bli skitkul...

Och så kom min chef å frågade idag om ja kunde tänke mej å göra nåt på resan, ehhh vadå? frågade jag...
Jo, mannekänga, sa han då...
Jag kan ju säga att ja höll på å skratta ihjäl mej...
Det är nämligen så att vi ska få nya arbetskläder, en ny modell... Å då ska jag och en kille på jobbet mannekänga dom på en catwalk som ska ske under en konferans... Hahahahaha...
Kan ju säga att det kommer vara några tusen människor där... Från Sverige, Norge, Polen, Ryssland och så var det nåt mer land.... Hihihi... Men det ska bli kul.,..

Då blir man modell för en dag iallafall, för det skulle ju aldrig hända annars,tssss

Jaja, vi får se hur det går, lär inte vara så seriöst iallafall, för han ja ska gå me e lite halvgalen, så vi lär väl dansa fram där eller nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0