Fredag idag va?

Snacka om att man blir förvirrad när man varit hemma flera dagar.. Dagarna går lixom ihop... Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, kanske ska börja ta fram lite julgrejjer, har fullt upp i helgen nämligen... Imorrn ska jag och mamma stå på julmarknad med våra smycken, på söndag så ska jag till mormor å morfar å göra korv å hjälpa dom med julgrejjer...
Ska eventuellt förbi farmor då oxå om hon e hemma, hon ska fira sin födelsedag nästa helg, men då är det oxå fullt upp... Så ja ska ringa henne sen så kanske ja kan åka förbi henne på söndag istället..

Nästa vecka ska jag på truck kurs... 8-16 i skärholmen, phua, snacka om att det kommer bli stressigt å hinna lämna barn å åka dit...
hoppas bara att jag hittar dit oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0