Vaken, tror jag!

Nu är jag nog vaken. Har precis druckit en kopp/balja kaffe... Fast jag känner mig inte så pigg...

Kunde inte sova när jag kome hem igår, så jag låg och läste... Somnade nog vid 8,30 nånting... 

Vaknade med ett ryck vid 11... Ett sms. Varför? Varför? Varför? Varför får man reklam Sms när man absolut inte vill ha det, nu var det från HM-club om någon rea...

Visst rea är bra, men inte när man ligger och sover...

Somnade iallafall om och vaknade igen vid halv två... Men nu e jag super trött igen... Ska snart gå mot dagis, är ju gårdsdag där idag, fåse hur mycket man orkar hjälpa till... Var visst blommor och syrener som skulle planteras, lekstuga målas, vända en båt mm mm


Solen skiner ju iallafall, ett plus...

Nä man kanske skulle klä på sig, sitter i morronrocken här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0