vaken igen

Nu har jag varit vaken ett tag, kom hem sent imorse... Var kvar till runt 9... Hade medarbetarsamtal med min chef... Tyckte det var likabra att ta det på morronen istället för att åka hem och sova och sen tillbaka igen...
Men jisses va trött ja var när jag kom hem... Sen kunde ja inte somna på engång... Martin å barna var ju hemma så det gick inte direkt å sova, dom var ju inte direkt tysta, men sen somnade ja iallafall... Gick upp vid kvart i två för att kunna sova ikväll igen... Men nu ångrar ja det, skulle ha sovit längre...

Skitfint väder iallafall,men ja orkar inte vara ute... Ligger på soffan,hehe...
Slog rekord inatt i antal producerade pall, hann med 33 stycken, tjohooo... Plus en omställning...
Var riktigt kul å vara kvar ett tag på jobbet och träffa alla arbetskamrater... Snackade en massa med alla, man träffar dom ju inte nu när ja jobbar natt...
Och det var många som undrade vems bubblan var som stog på parkeringen,hehe... Dom tyckte den var jättefin... Alla äldre på jobbet fick en liten nostalgi tripp,tsss...

Ena gubben på jobbet ville att ja skulle säga till när ja skulle åka så han kunde få lyssna på det härliga motorljudet, haha... Dom e för roliga...

Medarbetar samtalet gick skitbra, dom är supernöjda med mej och jag är med i gruppen bland dom första dom ska anställa när dom väl får det... Chefen sa att dom är väldigt måna om att jag trivs och vill vara kvar för dom behöver mej där, det är ju bra...

Men jag sa som det är att jag trivs superbra, om jag får vara kvar på min maskin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0