Sweet home aaaala..... Ösmo

Skönt, jobbig natt på jobbet, allt bara strula... Fanns inga flaskor, eller ingen olja, eller så funkade inte datasystemet... Så det blev inte mycket gjort inatt, fick ju springa runt och leta efter vad jag skulle köra... Suck!!!

Men nu är jag hemma å ligger i sängen, tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg till er (typ 5 stycken eller nåt) som läser här...

Har suttit och kikat på några videobloggar, rätt kul... Några uttryck som används ofta är: eeehhhh hmmm joooo aaaa mmmm... hehe...

Fast det är rätt kul å lyssna på allas röster, fast dom flesta låter ganska lika...

Nä nu ska ja läsa lite i en bok så jag blir trött å kan sova... Har  ställt klockan på 15, får ju bara inte missa detta utvecklingssamtal på dagis igen... Pinsamt och försova sig två gånger, haha...

                                          NATTI NATTI!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

halloj! antar att du ligger o sover nu :) måste bara berätta en liten gullig grej. igår lekte A att hon ringde till Palin (fast det låter mer som hon säger Kalin) och Felic. så även om hon är lite blyg så kommer hon ihåg dem. :)

2008-05-22 @ 09:53:12
URL: http://caleam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0