Ska ja verkligen jobba inatt?

Just nu känner jag mig verkligen inte upplagd för det... Hade behövs någon timmes sömn till, men nu är det kört... Barna e ju hemma... =)

Ska försöka, men ja mår inge bra... Är trött och det kliar i ögonen och halsen... Och det gör ont i halsen oxå... Brukar ju frå halsfluss på våren i samband med när allergin startar, men iår fick jag inte det... Hoppas verkligen inte jag får det nu, har inte tid... Och inte råd heller för den delen...

Till helgen ska vi ju fortsätta på altanen... Eventuellt kommer våra goda vänner JC med familj hit och hjälper till så barna kan leka av sig lite oxå... Sen blir det säkert grillning på kvällen... Skulle kunna grilla till frukost - lunch och middag, så himla gott...

Visst fasen, måste köpa grillkol... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0