Pool på gång

Nu har vi monterat upp poolen, gick faktiskt fortare än jag trodde... Å lite vatten har vi fyllt i,men långt ifrån helt...
Vi får fylla lite i taget eftersom vi har egen brunn, vill inte tömma den lixom...
Men snart så kan man ta premiärdoppet,hehe... Gick där i idag för att få alla hörnor okej, svinkallt vatten,men det blir nog varmt fort av solen sen...

2 nätter kvar, phua... Men det är skönt och jobba natt, lungt å inga som springer runt... Bara jag och en till där som truckar åt mig... Men jag är förvånansvärt pigg på morronen när ja kommer hem så det blir till att sitta vid datan lite och sen läsa lite i en bok, men sen somnar jga och spver jättegott...

Nä nu ska jag fixa min matlåda och sen åka till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ska checka den nu då :)
hugs!!

2008-05-08 @ 01:59:27
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0