planterat

Fick ett sms igår att mitt paket från easyplant hade kommit. Så ja hämtade det innan ja hämtade ungarna...
Så nu har vi planterat doft pelargoner... Dom ska jaga bort myggor, får se om det hjälper... Dom luktar som myggljus iallafall...
Sen så var det våra (min och mammas) citrus träd... 3 olika sorter citrus frukt... Ska bli spännande och se om det funkar... Dom får stå i växthuset på nätterna och kyliga dagar...
Inatt gick det så bra på jobbet att jag inte kunde uppdatera här,hihi... Kul när det går bra...

Har hunnit sola lite oxå, men sen började det blåsa, så då gick vi in... Nu sitter ungarna å kikar på svampbob fyrkant å jag har precis fixat disken... åååhhh va roligt,tsss
Ikväll blir det grilla igen,hehe... Grillspett den här gången...

Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny design? Kika in hos mig, jag lottar ut nya varje dag=) http://saanzil.blogg.se

2008-05-28 @ 16:50:52
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Emma

Halloj! Det va väldigt va du fixar och donar!?! Man får ju inte ångest själv eller så näe då! =oS

2008-05-29 @ 14:55:21
Postat av: Emma

Ida... Det är 8!!! år sen vi tog studenten!!!! Va bara tvungen att förmedla det... Det är ju liksom jättelänge sen!

2008-05-29 @ 15:45:23
Postat av: Carmen

Låter ju kalasbra. Lite avis på poolen nu när det börjar bli hett ute men det e bara att vänja sej...varmare lär det bli. *pust*
Såg du mitt mess förresten ang tisdag då jag har Lingon å Blåbär här hemma? Det är kalas erbjudande nu i juni...Tag 3 betala för 2 på alla barnplagg...kanon juh. Hoppas du vill å kan komma...ta med dej morsan oxå vettja ;-)

2008-05-29 @ 22:10:51
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0