oerhört pigg

Helt sjukt, jag är pigg fortfarande... Vad har hänt... Dom andra nätterna har jag typ vart död nu vid den här tiden... Men jag har satt lite press på mig själv... Måste hinna göra en omställning av maskinen som tar typ 2 timmar... Och jag har nu 6 pall kvar att köra innan jag kan göra omställningen... Gäller och tävla med sej själv...Haha...

Imorrn ska jag försöka gå upp ganska skapligt, dagis har en gårdsdag mellan 15-18... Ska fixa dagis gården lite grann, fåse när jag vaknar... Är lite trött på vissa mammor på dagis, dom verkar tro att det bara är deras ungar som går där... Så himla märkvärdiga hela tiden... Det kan jag bli galen på...

Sådär ja nu åkte ytterligare en pall ut så nu är det bara 5 kvar, haha...

Tror att jag egentligen skriver med mej själv... Ingen respons lixom... Fast ju försej så ska man ju skriva för sej själv, skriver man för andra så är det ju lätt hänt att det blir en massa historier/påhitt... Inte min grejj...

-Hörs kanske senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0