nu har den kommit

Nu har poolen kommit... Lite kul, stog å pratade i telefonen med en vän å kikade ut genom fönstret. Så såg jag en DHL bil åka på stora vägen här utanför, så jag gick in i vardagsrummet å kikade ut där, där ser man till korsningen, han svängde av där... Så ja sa till min vän att " japp nu kommer den" men så stannade han där borta. ( vi bor på privat väg så men man ser bort till korsningen) Efter ett tag ringde min mobil... " Ja hej det är från DHL, kan du ge mej vägbeskrivning"... Jag svarade " ja det kan  jag, kör 200 meter rakt fram sen stannar du"... Hehehe...
Stort å tungt paket, men så är det ju en pool som är ca 5,5 gånger 2,5 meter...



foto: halens
obs ej vi på bilderna =)

Så snart kan man börja montera den, men vi väntar nog tills på onsdag då mamma och Johnny kommer för det krävs nog några personer för att få den bra...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Myyysigt med pool. Nu har jag ju två att välja på fast det lär nog bli eran man får besöka för den andra lär inte bli badklar det närmaste halvåret...haha

2008-05-05 @ 11:09:41
URL: http://FamLofstrom.blogg.se
Postat av: Caroline

vilken stor pool, vad roligt! synd att vi inte sågs i lördags! kram

2008-05-05 @ 13:49:16
URL: http://caleam.blogspot.com
Postat av: johanna

var den så stor som den ser ut på bilden sen? =) vart ni nöjda med den?

2008-05-06 @ 16:29:37
URL: http://jonkiees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0