Mina underbara barn

Ibland kan mina barn vara så underbara...
Har knappt sovit nåt inatt  då Pauline vaknade vid 1 å ropade på mej, hon ville inte sova själv... Hade väl drömt något, så jag la mej hos henne... Sov verkligen inge bra där inne, hon sparkades å höll på å putta ur mej ur sängen flera gånger... Så klockan 6 gav jag upp... Då var hon visserligen inte så underbar,hehe...
Ont i huvudet och helt seg idag...
Men dom har lekt jättebra idag inne i Paulines rum, nästan så jag har fått gå å kolla dom för dom varit så snälla med varandra,hehe... Så jag har kunnat ligga på soffan å slappa hela förmiddagen... Jätteskönt...

Är ledig inatt, så då har jag en ledig dag imorrn oxå, superskönt... Om bara vädret kunde bli lite bättre igen...
Höll på med poolen igår, fyllde upp den så man kunde köra igång reningsverket, men satans va kallt vattnet var, runt 8-10 grader bara å vi höll på å koppla slangar där i för en pool dammsugare... Ingen känsel kvar i fingrarna till sist...
Men det blir nog bra till sist, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0