Kan man vara tröttare

Fasen va gnällig jag är...
Martin kom hem med Pauline kvart i tre ungefär... Jag somnade väl halv tolv, så liiite för lite sömn för min del... Men jag får ju sova inatt...
Vaknade till en gång oxå, min mobil telefon ringde,men den låg i vardagsrummet så jag orkade inte bry mej, somnade glatt om då...
Sen hade jag 2 missade samtal och 3 sms när jag vaknade, haha...

Nu är Martin och Felicia och tar hål i öronen, hon var helt till sig imorse, ville helst åka redan vid 6 imorse, men då hade ju inte tatueraren öppet,hehe... Vi får se vad hon säger när hon kommer hem, hoppas hon klarade det bra, för det gör ju lite ont, men hon ville göra det iallafall...

Usch känner mej mer död än levande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0