jäkla allergi + Wii Fit

Mår piss... Kan knappt prata, halsen e helt puckad... Kliar och gör ont, näsan kliar hela tiden å ögonen rinner... Jäkla björkar... Å läkarna som sa att det skulle växa bort... Borde det inte vara borta nu då, ja e ju iallafall 26 år??
Tar mina mediciner som dom skrivit ut men inte hjälpe det... orkar inte gå till läkaren heller, då blir det utredning igen och så vill dom att ja ska gå på hyposensibilisering, vilket jag varken vill eller har tid till...
Bara bita ihop och hoppas att det snart går över, bara det att då kommer ju gräset istället, tsss

Nä slutgnällt...

Barna e med sin farmor på landet så ja e helt ensam hemma, himla skönt... Har druckit kaffe i lugn och ro, kikat på tv... Tränat med Wii Fit, himla kul och det märks att man tränar, det trodde jag inte när jag började häromdagen... Träningsvärk som satan i bena...

Igår så satte jag potatis hemma hos morfar och mormor, och plockade fram alla deras utemöbler, eller inte bara jag utan Martin, mamma och Johnny var ju oxå med...
Sen åkte vi å köpte en gräsklippare och en vinbärsbuske... Så när vi kom hem så satte ja ner busken, och satte potatis och lök i vårat grönsaksland, massa plats kvar i landet vilket är bra för  det ska dit en massa saker till.. Mer potatis, morot, broccoli, blomkål och brysselkål... Ska ta å fixa kryddlandet någondag oxå... Fåse om jag  tar tag i det senare idag eller om jag tar det bara lugnt idag...

Martin fortsatte snickra på altanen igår, nu är väggarna nästan klara, blir skitfint, ska bli så mysigt å sitta där ute sen, just nu är det väldigt mycke sågspån å verktyg där,hehe.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Halloj!
Nu ska här återupptas lite bloggande igen...upptäckte att det var evigheter sedan jag var inne å skrev på min blogg.

Kul att er altan snart e klar...hoppas på lite bilder sen så man får se erat fina konstverk.

Kram å nysningar från mej.

2008-05-03 @ 00:36:14
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0