Helgen

Så var helgen slut igen då... Va fort helgerna går jämt, känns som om man inte hinner allt man ska göra... Tråkigt...
Denna helg gick fortare än vanligt eftersom jag började jobba vid 22 på idag/igår (söndagen)...
Men vi har hunnit lite iallafall... I lördags så åkte Martin iväg på morronen för att hjäla JC å slänga sopor... Jag var hemma me barna å sen på eftermiddagen så åkte jag och mamma å handlade lite... Hitta en skitfin klänning, Jag brukar ju inte ha klänning så ofta men har kommit på att det är rätt skönt me en kort klänning å cykelbrallor på sommaren... Sen på kvällen så kom JC me familj över å vi grillade å drack vin, skit trevligt... Mycket skratt om man säger så...

På söndagen så fixade vi lite hemma, sen åkte vi till min mormor där ja parkerade bilen och gick över till min farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0