Helgen slut

Så var helgen snart till sin ände igen... Har hunnit med ganska mycket i helgen... Började i fredags då Martin satte upp skjutdörrspartiet... Sen i lördags så satte vi upp det nya isoler taket... Lite bökigt men det gick bra, Började även skruva upp lite på väggen brevid skjutdörrarna...
Planterade ut broccoli, blomkål och brysselkålen oxå...Sen vi fick middagsgäster, JC med familj, alltid lika trevligt och mycket skratt... Dock så somnade jag efter ca 3 låtar på schlagerfestivalen, men det verkar ju som om jag inte missade något...
Idag så promenerade jag och Pauline ner till centrum, Felicia och Martin åkte bilen... Det var stor marknad i Ösmo nu i helgen, jättemysigt att gå runt där... Brukar vara varje år den här tiden... Blev lite prylar inhandlat där... Sen åkte vi till Martins jobb där vi hämtade bubblan som var lagad...
Sen vidare direkt till mormor och morfar och fikade å lämnade en morsdagspresent...
Åsså åkte vi hem och fortsatte med väggen, nu kan vi inget göra förräns vi köpt isolering, vilket vi inte tänkte göra förräns till hösten, men man vet aldrig med oss, det kanske blir snart iallafall... =)
Har oxå hunnit rensa lite ogräs i grönsakslandet, så nu ser man lökarna och potatisen oxå, himla kul...

Imorrn är jag ju ledig på dan eftersom ja jobbar natt, så då hinner jag rensa lite mer i landet... Så kul å hålla på å pyssla på tomten tycker ja...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Kul när man får massa gjort å man sr resultat på en gång, det gör ju att man vill fortsätta hela tiden. Mysigt med marknad, vill oxå gå på sånt.

Ha det gott

2008-05-25 @ 19:46:21
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0