Håhåjaja

Nu känner jag mej skit trött, nästan så man känner sej full... Men det är jag ju inte... Skönt att det är sista natten, men det blir kanske lite övertid nu på morronen...
Ungarna e lediga från dagis idag (fredag) det är planeringsdag... Så Martin är ledig... Hoppas bara ja får sova när jag kommer hem...

Har kört bubblan nu varje dag, den funkar skitbra... Bara lite svårt å få i parken emellanåt,men det går... Så himla kul å köra den, hihi... Den skulle man haft till BugRun, fast ja vet inte om man skulle ha vågat köra så långt me den... Vill ju att den ska hålla länge...
Jag kommer vara ensam hemma under BugRun helgen... Martin åker ju dit, barna e hos sin farmor... Ska bli rätt skönt å bara vara ensam å ta det lugnt, slappa å fixa i trädgården, hoppas bara det är fint väder den helgen... Nu ska det ju bli jättefint ihelgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0