Dilemma....

Hur ska jag göra? Ska jag gå sova? Hålla mig vaken? halvlura på soffan?
Nu kanske ni undrar vad jag irrar om?
Jo jag jobbar ju, som jag skrivit flera gånger tidigare, natt... Och idag ska vi få hem en leverans på ett tak och ett glasskjutdörrsparti (skumt ord)... Och dom ska komma någon gång mellan 9-13...
Skitbra helt enkelt, not...
Så nu sitter jag här hemma nyduschad och vet inte vad jag ska göra... Går jag och lägger mej så kanske jag inte hör när dom kommer... Om jag sitter uppe och väntar så kommer dom säkert fem i ett, gahhhh...
Kanske jag halvlurar på soffan, men faller helt plötsligt in i djupsömn, då hör jag iallafall inte när dom kommer... 
Hmmmm...
Äsch jag chansar, ja sitter uppe ett tag iallafall sen får vi se...
Och faaaan ta dom om dom inte kommer, då blir ja galen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0