bubbla städning + rabarberpaj

Idag när jag hämtat barna på dagis (tog bubblan) så gjorde vi ett litet ryck och städade ur bubblan...
Den var liiiite skitig på insidan om man säger så...
Så det blev trasor och svampar och ajax som följde med ut till bilen... Ungarna fic ksita bak och torka bäst dom ville... å jag gjorde rent fram.... Hade blivit lite mögelfläckar från i vintras på taket och solskydden, men nu är den jättefin och luktar gott...
Så himla kul å köra den nu då den funkar bra igen... Man får pumpa lite när man bromsar men annars funkar den klockrent...

Det blev att jobba på söndag oxå... Min arbetsledare ringde idag för å lyssna hur allt går och om jag ville jobba på söndag oxå... Blir bra med pengar till semestern, jag är ju föräldraledig då så det är lika bra att jobba så mycket som möjligt...

Pappa var här på middag idag oxå... Vi grillade (som vanligt) och hade potatisklyftor och vitläkssås... Och till efterätt  hade jag gjort rabarberpaj... Himla gott...

Nu ska ja slappa lite innan det är dags för att åka till jobbet, tar nog bubblan idag... Så fint väder ute nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0