Ännu ett nattligt inlägg

Känns som om jag bara skriver här på nätterna numera, haha... men va fasen, det är ju då ja e vaken å jobbar å på dan sover ja...

Idag fick jag hem ett paket från Buzzador med massaa goda drickor... Jag hörde inte brevbäraren när hon tutade utanför, som tur var var morsan i husvagnen så hon hörde och tog emot mitt paket, det skulle nämligen levereras till dörren eftersom det var kylvaror... Gott var det iallafall... Och nyttigt för tjejjer... Hjälper till att ta upp järnvärden å grejjer... Alltid bra...

Gå me i Buzzador.com så får man hem olika varor för att testa med sina vänner... Ett litet tips bara...
Ikväll ska det vara grillkväll med jobbet, men vi får se hur pigg jag är om jag orkar, är ganska slitigt att jobba kväll även fast vissa inte tror det... Jäkla skillnad mot att jobba dag även fast man gör samma grejjer... Men kroppen är ju inte inställd på att jobba natt å sova på dan, även fast ja sover jäkligt bra på dan...
Förutom igår, vet inte vad det var, vaknade flera gånger å kollade på klockan fast ja inte hade någon tid att passa... Hmm lattjo...

Vi var även på föräldramöte idag på Felicia blivande förskola, läskigt... Får ju ångest, är hon redan så stor min lilla tös... Men det kommer bli kaon det här, hon kommer tycka det är skitkul... Verkar bara så läskigt att dom ska vara på skolan lixom, äta i stora matsalen osv... Men som sagt, hon har ju tjatat nu  i ett halvår om att hon ska börja skolan,hehe...

Jaja vi får se om det dyker upp nåt mer inlägg under natten...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jafyhelvete.
Dito du, natti! Nu är det hemåt för mig :D

2008-05-09 @ 05:22:07
URL: http://definelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0