grävt,krattat och fräst

En riktigt "fixarpåtomtendag" har vi haft idag... Helt slut i kroppen... Har aldrig haft mjölksyra i armarna men det fick jag i dag efter att ha gått en vända med jordfräsen där grönsakslandet ska vara... Ska ju bredda det iår så då blev det till att fräsa där det var gräsmatta, det var galet jobbigt... Den bara hoppade fram och tillbaka å innan jag fick kläm på hur ja skulle göra så flög jag efter,hehe...
Har ju verkligen varit super väder idag så det var verkligen skönt och vara ute... Å jobbat hårt har jag det känns i kroppen,tsss

Imorrn hoppas vi på att vädret är lika om idag för då kan vi fortsätta ute... Måste ju köra me jordfräsen en massa gånger innan jorden blir bra...
Ska även försöka hinna åka å hämta sand så vi kan lägga där det är som värst med lera innan vi beställer hem matjord...

Fick ju hem ett lass med kross igår, så nu har vi oxå lagt ut markduk och kross under husvagnen och fått upp förstältet, blev himla bra...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Halloj. Låter som ni haft en mysig dag....får man kanske beskåda erat jobb genom bilder snart då kanske? Hihi

2008-03-08 @ 18:12:28
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0