gahhhh seg i bena

Phua, nu sitter ja i soffan efter en jobbar lördag... Slutade visserligen vid 14,men ja började vid 6... Lite segt i bena måste ja säga, men idag hann jag med mycket, allt funkade precis som det skulle inga direkta fel...
Men jag börjar bli lite sliten, först jobbade ja ju över 2 dagar i veckan som var och sen nu i helgen oxå...
Men imorrn har vi iallafall sovmorron... Jag å min truckis har kommit överens om att börja vid 9 tiden... Skönt... Hoppas allt bara flyter på imorrn oxå, vore bra så jag kanske hinner klart, det beror på hur långt min kollega, som jobbar 14-20 idag hinner... Jaja det får vi se imorrn...

Snart har ja iallafall semester,tjohoo... inte ens två veckor kvar sen drar ja till mallis, tjohooooo...

Kommentarer
Postat av: linda

Låter inte helt fel att dra i väg till mallis...
Där är förmodligen bättre väder än vad vi har här!

Tack !

2008-03-29 @ 21:51:28
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: linda

Bra jobbat med stegen idag!

Hoppas du haft deet bra under bloggstoppet!

2008-04-01 @ 19:17:17
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0