Soffläge...

Har nu intagit soffläge... Supertrött...

Martin kom hem typ 5 minuter efter det att jag skrev förra inlägget, så då var de bara å fixa iordning sig å åka å hämta barna på dagis och sen vidare mot Södertälje å hämta bilen...

Barna somnade i bilen påväg dit båda två, men Pauline vaknade direkt vi parkerade å då ville hon åka me Martin så det var bara å vänta tills pappersarbetet var klart å sen åka hemåt...

Då fixade vi maten, grillad fläskfile, potatisklyftor, bjarne sås, grillad paprika och gurksallad... Mumsig frukost,hehe...
Hade ju inte ätit nåt när ja vaknat,tsss...

Kan ju säga att mina matvanor inte är så bra, äter på tok för lite... Men jag väger för mycket så det gör inget, ska försöka ta tag i det här nu när jag jobbar vanliga tider igen... Eller det blir ju skift men iallafall...

Nä nu ska ja glo på tv..

Går det nåt bra idag på tv´n??

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är mer att mönstret som bakgrund gör det svårt att läsa.. men kanske bara är på min dator då :)



www.rebeccasblogg.se

2008-06-27 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0