Off to work

Jahapp då ska man åka hemifrån om några minuter... Det verkar som om min blogg flyttats nu... Men när jag ska gå in på den och kika så syns den inte...

Så om nån läser det här kan nu ju hojta till, får då syns den ju uppenbarligen...

Höll på somna på soffan förut,men det var så spännande på tv... Skulle ha sovit känner jag nu, för nu är jag jätteseg... Hoppas jag grejjar hela natten... ont i huvudet idag oxå...
Men jag tror att det bara är en långkörning inatt, då slipper jag hålla på och koppla å grejja, vore skönt...

Hörs kanske imorrn bitti, eller när ja vaknat imorrn...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Tjingeling.

Jag kan fortfarande läsa din blogg.



Ha det gott

2008-06-06 @ 09:43:24
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0