Nu ni, nu är det helg

Då var man uppe igen, pigg och alert... Eller det vette fan, jag är uppe iallafall å har precis hällt i mig ett glas me kaffe... Några undrar varför jag säger glas och inte kopp som vanliga människor säger... Men jag dricker mitt kaffe ur ett stort glas och 50/50 ungefär med kaffe och mjölk... Typ "Ida´s special latte", hehe...
Men jag börjar känna av att min mage inte tål så mycket kaffe, så jag funderar på om man ska ta en period å inte dricka kaffe alls... Hmmm vi får se, det har ju blivit en rutin...
Vakna, stapla in i köket, sätta igång vattenkokaren, gå på toaletten, leta efter glasögonen, gå tillbaka till vattenkokaren å fylla på vatten (varför är den alltid tom när jag ska ha vatten) ,leta fram ett av mina stora glas, en och en halv sked kaffepulver, en sukett, stirra på vattenkokaren tills den e klar...
Sen startar morgonen ordentligt, hehe...

Verkar vara riktigt fint vädet idag, har inte varit ute än, riktigt sååååå pigg är jag inte...

Har haft en massa besökare idag, lite kul, fast inte så många som lämnat avtryck här... Lite tråkigt för då kan man ju inte kika tillbaka...
Är ju lite på jakt efter nya bloggar att läsa...
Så lämna gärna avtryck...

Shit nu blev ja stressad om en halvtimme ungefär kommer Martin hem, då ska jag vara klar... Måste hinna sätta i linserna, kamma håret och borsta tänderna... Hehe, inte så värst mycket men ändå... Skönare å bara sitta i soffan å stirra på tv´n / datorn...

Skriver nåt senare när i kommit hem me nya bilen...

Ha en fortsatt bra dag...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Söt blogg, men lite svårt att läsa det du skriver då mönstret är lite i vägen :)



www.rebeccasblogg.se

2008-06-27 @ 14:18:58
Postat av: emma

Har en brorsdotter som börjar skolan till hösten också. Känns overkligt. För mig är hon fortf. lilla lilla tjejen :)

2008-06-27 @ 15:23:08
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha, god eftermiddag ;)

2008-06-27 @ 16:18:47
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0