Natten från helvetet

Shit alltså, vilken jäkla natt... Precis allt som kan gå fel har gått fel... Flask krasch i kapsyleraren, flaskmos i fyllaren, kartong krasch i tejpmaskinen, typ 20 flaskor med hål i... Kapsyleraren har skruvat snett... En kartong med kapsyler gick sönder så 3500 kapsyler flög runt på golvet....
 
Å jag har blivit galen... Nu sitter ja å lugnar nerverna lite...

Mår skitdåligt oxå... ont i huvudet och halsen... å ögonen kliar nåt fruktansvärt, trodde det skulle bli bättre nu när björken snart är klar... men nu är det väl något annat som blommar istället som jag inte tål... nyser hela tiden oxå...
Nu vill jag bara hem och sova... 1½ timme kvar tills ja slutar... Så jag ska ta å städa upp lite efter mej...

Hoppas jag orkar jobba hela veckan, att jag mår lite bättre imorrn när jag sovit...

Föresten så tror jag att jag glömde skriva det förut... Men jag och ungarna har premiärbadat i poolen i helgen... I lördags stog jag bara i (vill inte att ungarna e själv där i) och i söndags så simmade jag lite, skitskönt... kallt i början men sen var det riktigt skönt... Runt 18 grader där i...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag designar din blogg för en billig summa, hör gärna av dig om du är intresserad på [email protected]

2008-06-02 @ 05:41:56
URL: http://zinat.blogg.se
Postat av: Carmen

God morron.
Jadu det e inte meningen att allt ska flyta på prickfritt på ditt jobb tydligen..hehe kan förstå din irritation men du grjjar sånt...sussa sött

2008-06-02 @ 08:28:24
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0