Håhåjaja

Nu är det segt, riktigt segt... Extremt jättesegt... Skönt att det är sista natten sen är det lång helg...
Blir nattskift nästa vecka oxå... Nu har jag jobbat natt sen veckan inna pingst... Men det är rätt skönt, lungt å svalt...
Bara det att jag är så trött, vaknade vid kvart över 13 idag, lite väl tidigt med tanke på att jag somnade runt 8... Men imorrn kan jag sova ut ordentligt... Mamma och Johnny ska hämta ungarna så då kanske jag kan sova lite bättre om jag inte har någon tid att passa...
Sover dåligt när jag vet att jag har en tid å passa, vaknar flera gånger och kollar klockan, fast jag ställt ett larm, ut tröttande...

På fredag ska vi hem till JC och Therese å käka å eventuellt åka å kika på nån stång nånstans... På lördag ska vi till Vivi på landet, ska bli mysigt... Och på söndag så är det nog bara en slappar dag, fast det vet jag att det inte kommer bli... Finns alltid en massa att göra,hehe... Och om jag känner mej själv rätt så kan ja inte sitta still...

Föresten så har jag inte sett några sorkar på länge nu, och inga fler sorkhål, tjohooo...
Är kampen över???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0