3 nätter kvar

Pigg och alert... 3 nätter kvar sen helg igen... Phua... Har så himla svårt att sova nu när det är så varmt... Kliar överallt... Ser ut som ett enda stort utslag... Suck, hoppas det vänder å blir bättre snart för nu har det blivit värre för varje dag igen...

Gick skitbra på jobbet inatt... Nu kör jag samtidigt som min "lärare" på jobbet... Fast han kör maskinen brevid,så nu gäller det att visa vad man går för,hehe... Fast det är inga problem, jag vet att han gillar mej och det jag presterar...
Han sa det inatt oxå, att om inte jag får anställning så är dom jäkligt dumma och han skulle skälla på dom... Han har ju trots allt varit där i 30 år, dvs innan ens bvåran Vd var född, tsss...
Var riktigt kul inatt, trodde det skulle bli jobbigt att jobba "brevid" honom,men det var inga problem... I början när jag hade jobbat typ 3 månader så sprang han efter å höll koll hela tiden på vad jag gjorde, men nu märker man att han litar på mig.... Skönt...

Nu ska ja snart åka å hämta barna, tänkte åka å köpa lite hårfärg oxå, vill få nån färg typ röd, haha...

Kommentarer
Postat av: Caroline

vad kul att det går så bra! håller tummarna att du får vara kvar!

2008-06-03 @ 15:04:44
URL: http://caleam.blogspot.com
Postat av: Emma

Jobbar du jämt??? Tycker det verkar så iaf... =O)

2008-06-03 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0