Tatuering + gräsmatta

Idag så tog hela familjen en tur in till Nynäs... Det första vi gjorde var att gå in hos tatueraren... Vi bokade tid båda två... Så på torsdag så gäller det... Martin fortsätter på sina flames och jag ska göra min största tatuering hittills...
Vad det blir säger jag inte, det får ni se, hihi... Men den är ganska stor, räcker inte med en sittning utan det blir nog 2-3 om det räcker... Riktigt längtar...

Sen så körde vi skytteltrafik med skottkärrorna här hemma med jord... Så nu har vi slängt ut gräsfrön å vattnat... Och nu ser himlen svart ut,hehe, så det kanske blir lite regn, vore bra... Det behövs ute om man säger så... Orkar inte vattna mer snart... Kom precis in, att vattna hela grönsakslandet tar en timme ungefär...

Imorrn blir det en tripp till Huddinge... Fast först ska vi lämna in min bil på service... Lämna en grej på månvägen... Och sen vidare till Nacka där en telefon ska lämnas in...

Sen hem och ta det lugnt, om man nu kan det... Låg i ca 30 minuter i solstolen förut, höll på å somna,hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0