Felicia 6 år

Idag fyller min stora tjej hela 6 år... Jisses va tiden går fort... Känns som om det var igår man låg där på förlossningsalen å kräktes och hade ont i ryggen,hehe... 22:52 föddes hon så vid dn här tiden var det nära sluttampen... Lite kul å minnas tillbaka faktiskt...
Några har varit här idag... Min mamma å Johnny,men dom bor ju här,hehe... Min mormor å morfar, sen kom Felicia farmor, faster och Eva hit på kvällen... Det visste inte Felicia om, så det var rätt kul å se hennes min när dom kom  in i vardagsrummet och sjöng jag mår hon leva... Mitt i när Felicia spelade Wii Fit å rockade rockring,hehe...
Vi åt lite grillat med sallad och vitlöksbröd, och sen tårta som Vivi hade med sig... Gott gott...

Imorrn kommer pappa och farmor hit och firar Felicia och sen på lördag kommer resten som kommer... =)

Kalas flera dagar alltså, phua... Men det är kul... Nu sover båda ungarna, dom var helt utmattade... Har ju varit så himla varmt nu oxå så vi har hunnit bada flera gånger i poolen idag... Skönt... Fast jag doppar mej ju inte, får inte det med nya tatueringen, inte riktigt än... Hinner väl bada under en vecka, sen är det ju dags å göra klart den, hehe så då blir det inge bada då heller... Men det gör inget, den kommer bli så cool...

Kommentarer
Postat av: Carmen

GRATTIS i efterskott till stora tösen. !!! Önskar hela fam. Löfström

2008-07-24 @ 23:50:58
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0