Baka baka liten kaka

Shit, känns som om jag bara sått vid ugnen dom senaste dagarna... Har blivit ett långt firande av Felicia då inte alla kan komma imorgon då riktiga kalaset är... Så i onsdags gjorde jag tårta och kolakakor... Igår gjorde jag en till tårta och bakade samtidigt en chokladkaka/paj till imorrn... Och idag har jag gjort två tårtbottnar och ett gäng kolakakor till... Bullar och andra kakor köpte jag för vem säger att man måste göra allt själv varje gång?

Och så har det varit så himla varmt också så det har inte direkt varit skönt å stå vid ugnen å baka... Men som tur är så har vi ju en pool, så jag har sprungit ut å doppat mej emellanåt... Tur att vi inte fick oväntade gäster eftersom jag stog i bikini å bakade hehe, eller iallafall bikini överdel å shorts...

Sen har jag legat å slappat lite i solen och badat me ungarna typ 7 gånger idag...

Imorrn blir det ju full rulle igen... Kalas från klockan 12 och framåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0