Rekord

Yapp idag satte jag mitt rekord, hann få ut 29 pall innan min kollega kom till jobbet... Hehe, lite stolt är jag allt över mej själv...

En kul grej... En jobbar polare kom in å sa att han skulle hälsa till mig, fattade ingenting... men så sa han ett namn, det sa mej ingenting... Så jag frågade honom om jag kände personen  i fråga... Ehhh ja jag tror det sa min jobbarpolare... Jobbarpolaren sa att han (som hälsade) visst hade jobbat med min papap förut... å då hajjade jag direkt... Han jobbade med pappa när jag var liten, han var hemma hos oss nästan varje dag å fikade eller åt lunch... Så himla kul... Han och jobbarpolaren var barndomskamrater tydligen... Världen är bra liten...

Det var meningen att jag skulle vabba resten av veckan för Martin har varit hemma nu måndag till onsdag, men han fortsätter hela veckan... Dom på hans jobb får helt enkelt ta det, ja menar man har laglig rätt att vabba när ens barn är sjuka... Så det blir jobb för mej resten av veckan iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0