hälsosammare liv

Yes, idag börjar ett hälsosammare liv... Har precis varit ute och promenerat ett sväng... runt 40 minuter... Tänkte att jag skulle promenera en runda varje dag efter jobbet, så himla skönt... När mamma och Johnny är här ute så promenerar vi varje morgon (på helgen) innan frukost, och så brukar det bli en vända på eftermiddagen oxå... Nu tänkte jag alltså försöka gå varje dag... Varannan dag lite längre och varannan dag lite kortare, kanske tom jogga en vända den kortare sträckan tills man orkar jogga en längre sträcka...

Har även en stegräknare på mej varje dag på jobbet, blir runt en mil varje dag...
Tänkte göra en stegräknar katergori där jag skriver upp varje (kanske) dag hur många steg jag gått å se hur långt det blir varje dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0