Snart slut

Ja år 2008 alltså...
Vad har man gjort det här året då?! Alltså jag kommer inte ihåg,hahaha... Åren går fort men dom är ändå långa hehe... Man hinner ju glömma bort vad man gjort...

Mest jobbat trot jag. Och så var vi på Mallis en vecka. Målat och tapetserat ungarnas rum har vi gjort. Fixat en de lute på tomten. Stugan blev uppsatt och grundad en vända.
Börjat planera för bröllop har vi ju oxå. Börjat spåna på fondvägg i vardagsrummet. Börjat spåna på garage, fast det har vi ju gjort länge,tsss.
Har varit i Polen me jobbet, skitkul.

Äsch det har nog varit ett ganska vanligt år för min del tror jag.
Jag har ju fått kontakt med några gamla vänner oxå,vilket är jättekul. Hoppas det hållet i sig bara, så lätt hänt när alla har sina egna familjer och så, att man glider ifrån varandra igen. Men men..


Ska iväg å handla en sväng idag, det sista inför imorgon. Sen blir det ju kanske att jag måste skjutsa morfar oxå..
Annars blir det nog en lugn dag..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tack för att du vill vara med och tävla :-) Kika in efter kl 19 för att se om du vunnit! :-)

2008-12-31 @ 13:31:16
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Nicole

GOTT NYTT ÅR!!! Många kramar N

2008-12-31 @ 14:17:09
URL: http://hedztrom.blogg.se/
Postat av: Carmen

GOTT NYTT ÅR...hoppas ni får en bra start på 2009!!



Önskar fam Löfström

2008-12-31 @ 19:05:15
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0