Shoppat i Haninge

Så var vi precis hemkomna från Haninge centrum. Har shoppat en del julklappar...
Felicia fick sitta på en bänk utanför leksaksaffären medans jag sprang in å köpte en grejj, å nu försöker hon få mej att säga vad det var,hihi... Hon gissar å gissar, men ja säger inget...
Sen var hon jätteduktig när ja var hos frisören, hon satt på en stol å tittade på, men sen så sa frisörskan att hon fick komma å titta, så då ställde hon sig å kikade när ja blev klippt, det blev bra å kort... Ska försöka ta en bild sen...
Har kikat runt lite på en julklapp till Amanda (min brorsdotter), jag vet vad jag ska köpa, men det finns så många olika modeller så jag avaktar lite å kikar runt lite till,hihi..
Hittade en julklapp till morsan oxå, men hon får den innan, passar bättre så... Mer skriver ja inte,hehe...

Sen var vi in en sväng på coop forum oxå, där hittade jag två grejjer ja ska köpa till ungarna, men jag ville inte låta Filli stå utanför å vänta engång till... Så ja får åka dit en annan gång igen...

Nu ska vi softa lite i soffan, sen hämtar vi Pauline...

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hallå!!! Sådär kan du ju inte skriva då blir jag ju jättenyfiken. Ses imorrn.

2008-12-02 @ 16:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0