Merry Christmas

Jaja men, nu är det julafton... Åååå va mysigt å härligt och allt sånt det känns.... Eller inte...

Kul å se ungarna flyga upp imorse iallafall... Vi la ju julklappar redan igår under granen, så ungarna undrade om tomten inte hade varit här... Dom hade ju studerat alla julklappar så dom såg att det inte var några nya där under...

Men jag gömde två julklappar igårkväll i huset så då sa jag till ungarna att vi fick ju leta efterjulklapparna... Tomten kanske var busig eftersom dom redan träffat honom i söndags, hehe...

Så dom kutade runt å letade, å hittade sina små julklappar....

Ungarna brukar alltid få varsin julklapp på morgonen, så dom håller sig lite lugna under dagen...

nä nu ska jag ta å klä på mig å sen dricka lite kaffe,  å sen börja med alla förberedelse som behövs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0