Lucia

Igår så åkte jag iväg en stund från jobbet för att titta på lucia tåg på Felicias skola, det var jättefint... Alla förskolebarn var tomtar och alla fjärdeklassare var tärnor och stjärngossar... Dom var jätteduktiga...

Sen hade vi ju julbord å grejjer på jobbet oxå...
Först möte mellan kvart i 15 och kvart i 16, sen var det kösystem till duschen i omklädningsrummet,hehe...
Sen upp på puben på jobbet där det var julpyssel och dricka...Vid halv 19 åkte vi vidare till folkets hus där det var julbord, massa god mat åt vi, å drack en massa... Lite för mycket skulle ja tro eftersom man satt still...
Efter ett tag så skulle vi gå ner en våning för att titta på en kabare, men jag pallade inte å sitta där... Det bara snurrade i hela skallen... Å trött som fasen var ja oxå...
Så jag och Ritva smet ut, sen så bestämde vi oss för att åka hemåt...
Så vi ringde taxi å åkte hem... Var väl hemma runt halv 23 tror ja, riktigt skönt me en tidig kväll...

Så nu har vi redan hunnit hämta hem min bil... Martin är iväg å ska köpa bröd på macken...
Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, kanske baka lite lussebullar, om ja orkar... Är lite sliten,hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0