Lilla Julafton

Idag firade vi lilla julafton hemma hos svärmor... Det var riktigt trevligt med massa god mat...
Och så kom ju tomten oxå... Ungarna var helt fachinerade (stavas?)... Felicia var riktigt skeptiskt å frågade mig om det verkligen var riktiga tomten, när jag svarade ja så frågade hon om jag ljög, hahaha...

Pauline däremot, hon sprang fram till tomten direkt å höll på å pratade ihjäl stackarn... Sen fick hon hjälpa honom å dela ut julklapparna,  vilket hon tyckte var jättekul... Sen fortsatte hon att prata med tomten...
Han var så jäkla bra, det är en farbror som brukar vara tomte på julmarknaden i stuvsta, å han ser verkligen ut som tomten oxå...
Se själva:







Lite grumliga bilder, tagna me min mobil...

Sen några bilder från Paulines Luciafirande på dagis.





Stolt tärna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0