Kort dag

Blev en ganska kort dag för mej på jobbet idag... Vid 12 snåret så ringde Felicias fröken till mig å sa att Felicia satt å var jätteledsen å hade ont i örat... Så jag ringde mamma som gick å hämtade henne...
Sen så åkte jag tidigare från jobbet så vi hann ner till närakuten innan dom stängde...
Fast ja hämtade Pauline först, ifall att det skulle dra ut på tiden på akuten å ja inte hann hämta henne efter... För Martin skulle inte hem efter jobbet å mamma skulle ut med sitt jobb...

Så när jag hämtat Pauline å skulle hem å hämta Felicia så stog en grävmaskin å en lastbil ivägen på våran väg... Så ja kom inte fram, så morsan fick komma å lämna Felicia, då tog hon Pauline med sej hem igen, hon sa att dom skulle skita i att gå ut ifall att jag inte hann hem...

Men ja hann hem igen... Felicia var röd i båda öronen, men inte tillräckligt för att hon skulle få medicin, utan fick hon ont skulle vi ge alvedon, och blir det värre så skulle vi komma tillbaka....
Så är läger just nu..., Jag går fortfarande å ipren för å minska huvudvärk, å har ont i halsen... Suck!!!!

Men Martin e hemma imorrn me Felicia så ja kan jobba iallafall, kort dag då med, jobbar ju bara 7-13 på fredagar,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0