Julmats shopping

Imorse åkte jag och Pauline till mormor å morfar. Vi fikade lite å sen åkte jag och mamma å handlade all julmat. Pauline fick vara kvar hos Johnny och spela lite data.
Vi var inte direkt ensamma i affären om man säger så, vi fick tag i allt utom gräddfil... Visserligen fanns det vanlig men jag skulle ju ha låglaktos... Så det får bli en tur ner till ica imorrn, fick ändå en paket avi på posten, spännande, har ingen aning om vad det är...

Så imorrn blir det griljering av skinka, ta fram köttbullar ur frysen och STÄDA...
Annars är allt klart.. Jo jag måste förbereda kvällsmaten som vi ska ha på julafton imorrn oxå...
Alla julklappar är klara iallafall... Hittade dom sista idag, skitbra...

Tror att farmor kommer bli förvånad iallafall... Men jag har minne, har någon sagt att dom önskar sig något någongång så kommer jag ihåg det... hehe... Det är kul, samma sak på brorsans å Carros bröllop, så svårt med bröllops presenter, men så kom jag ihåg att Carro pratat om schersmin buskar engång i tiden, så då passade det ju jättebra med såna i present,hihi...

Nä nu blir det viloläge i soffan ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0