Fortsättning på VAB

Blir VAB denna vecka med, iallafall början av veckan... Måste åka me Felicia till läkarn... Hennes hosta har inte gett med sej trots hostmedicin... Nu har hon haft den i ca en och en halv vecka...
Hon hostar till hon nästan kräks, man ser på henne att det gör ruskigt ont... Så nu åker vi till läkaren, kanske är kikhosta, då hjälper ju inget, utan det får man vänta ut...

Pauline mår bättre iallafall, så hon ska till dagis...
Å jag ska till tandläkaren i eftermiddag, bläääää...

Igår var en till heldag i Huddinge... Först till mormor å morfar för att göra julkorv, allt tar lite längre tid nu för tiden.. Morfar måste tänka efter både en och två gånger hur det var vi gjorde förra året,hehe... Men det gör inget, jag kommer ju ihåg men låter honom tänka,tssss...
Sen plockade vi fram lite julgrejjer där oxå,så har dom lite ljusare med alla ljusbågar i fönstrena...
Sen gick jag över till farmor oxå, å firade henne lite i förväg för jag hinner inte åka dit nästa helg... Vi satt å fikade å pratade lite, sen gick jag tillbaka till mormor å hämtade bilen å åkte hem... Var kolsvart när ja kom hem, blir ju mörkt så himla tidigt nu, redan vid 15 tiden... tråkigt...

Nä nu är det frukost tajm för ungarna, sen ska vi köra Pauline till dagis å sen till läkarn...

Fåse vad dom säger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0