Det var väl självaste &%/"#¤

Självklart vaknar jag upp med sprängande huvudvärk och skitont i halsen... Min tur å bli sjuk nu när jag varit hemma 1½ vecka me sjuka barn...
Felicia är fortfarande inte riktigt frisk, hosta å allmänt seg... Men jag tror jag kör en chansning imorrn å låter henne gå till skolan. Jag måste ju tillbaka till jobbet...
Dom e nog inte överlyckliga över att jag varit borta så mycket...
Förhoppningsvis kanske mamma kan hämta Filli lite tidigare från skolan imorrn, sen slutar ju jag vid ett på fredag så då får hon korta dagar...
Hoppas bara jag orkar jobba, just nu är det rikitigt segt... Har proppat i mej ipren å halstabletter så det kanske ger med sej...
Blir tokig på alla dessa sjukdomar som kommer och går...
Ska ta å  slå in lite julklappar idag oxå, Felicia får vara med å slå in det vi köpte till Pauline igår...
Och så hann ja slå in Martins julklapp oxå,hihi...
Det kom ju igår så vi var å hämtade ut det, Filli å jag... Självklart så var det en massa folk i kö, paketet var ganska fort så mitt körkort glömdes kvar där... Men dom ringde upp från kvantum å frågade om jag varit där... Hade ingen tanke på körkortet... Så frågade hon om mitt personnummer, å då var det ju mit körkort där, gahhh...
Så det var bara å åka dit imorse när vi lämnat Pauline å hämta upp det...

När ja berättade för Martin om körkortet så frågade han va det var för paket... Hehe, ett paket svarade jag... Då blev han lite grinig, men ja sa att det var en hemlis, då förstod han att det var nåt till honom, hihi... Kul å ha lite hemligheter ibland, å sen bara nämna nåt om det så personerna det gäller blir nyfikna,hihi...

Här kommer lite olika bilder oxå...


Jag och morfar gör korv.

   
Mitt nya korta hår. Sen ska lite färg i oxå, svart å rött...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå! Snygg frisyr!!!!! Du passar jättebra i den!

2008-12-03 @ 13:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0