Ååååå så skönt med sovmorron

Okej lite ironisk var jag nog...  För jag vet knappt vad sovmorron är längre, juförsej så sov ja till 7 igår,hehe...

Pauline e riktigt hostig nu oxå, så hon hostar en hel del på nätterna, låter nästan som om hon kräks... Så då ligger man vaken å lyssnar...


Idag ska vi iväg till Martins mamma på minijulafton. Ska bli trevligt å träffa alla där igen, även fast det ska vara några med som ja inte känner... Lite jul mat blir det nog och sen lite julklapps utdelning, skoj skoj...
Det påminner mej om att jag måste slå in den sista presenten som ska med idag...

Och så måste jag vika en massa rena kläder idag oxå, suck, såååå tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0