powerwalkat,joggat å tränat

Idag har vi varit duktiga, jag och min mor... Och ungarna förståss...

Fast först så åkte vi ju till Upplands Väsby på förmiddagen... Mamma skulle till Deichmann och kolla på skor...
Och därifrån gick jag med ett par finskor till mej, vinter dojjor till båda ungarna och inomhus skor/tofflor till ungarna.. Alla dessa skor, alltså 5 par för 629:-... Skit bra va, men så missade kassörskan att slå in Paulines vinterskor för 129:- hehe...
Sen gick vi till Kappahl där ungarna fick shoppa för sina presentkort dom fick när dom fyllde år, det blev varsin klänning och Pauline valde en tröjja och Felicia ett par byxor, mest för att jag sa att hon skulle välja det,hehe... Och jag hittade en klänning/ tunika som jag tänkte ha på lördag när brorsan gifter sig...

Martin har ju varit borta hela dagen på svensexa för brorsan... Tyvärr så kunde inte jag gå med på arros möhippa eftersom den är idag oxå, å Leos svensexa var bestämd för länge sen så Martin hade ju redan sagt ja... Så då var jag tvungen å stanna hemma me barna...

Nu på kvällen så tog jag och mamma en powerwalk, sen så åt vi kräftstjärtar och räkor och baguetter... Mumsigt...

Sen så tränade vi lite, först uppvärmning med dansmattorna och sen träning på Wii Fit... Så nu undrar jag hur vi ska orka gå tjejmilen imorgon,haha

Och ungarna stog brevid på golvet å shakade loss å tränade lite...

Kommentarer
Postat av: gabriella

Lycka till i morgon jag håller tummarna för er :)

2008-08-31 @ 01:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0