Ny kategori : pärlgrejjer

Eftersom jag kommit igång med pärlpysslandet igen, så har jag gjort en egen kategori för allt som har med pärlor att göra...

Å idag så väntar jag hem ett paket med massvis me pärlor, så nu väntar jag på att posten ska komma, ska bli spännande... Inte så lätt å se dom exakta färgerna på nätet,men jag hoppas på fina färger...

Har ni förslag på färgkombinationer så hojta till... Å om ni är intresserade av att köpa något armband eller något annat från hemsidan så skriv en kommentar eller ett mail till mig så ordnar vi det...

Vi har inte riktigt satt priserna för våra nya armband, men efter att ha kikat runt på andra sidor som har liknande så tyckte vi att dom var ganska dyra, runt 300:-... Lite saftigt tycker vi som vill hålla ganska låga kostnader så vem som helst kan handla av oss... Vi har en tanke på 150:- per armband, och 300:- för ett halsband... Armbanden tar ju runt 4-5 timmar att göra... Och detta är ju bara en hobby, så vi tycker 150:- är lagom pris för våra virkade armband...

Och med oss menar jag mig och min mamma, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0