jädra telefonförsäljare

Gahhh blir galen... Undrar om jag står överst på listan för att terrorisera med försäljningspropaganda...
Det ringer fasen varje dag... Dom ska sälja allt möjligt, jag vill inte ha, men det här då... Och så fortsätter det, säger man nej till en grej så fortsätter dom med nästa pryl... Irriterande eller vad?
Och ja, jag är med i NIX så ja fattar inte...
Och även fast ja struntar i att svara eller trycker upptaget typ 25 gånger så fortsätter dom att ringa. Vad är det som är så svårt att förstå?

Nä fy säger ja bara...
Och ja,jag vet vad telefonförsäjare får stå ut med. Jag jobbade en dag som det, det räckte... Men jag försökte inte å övertala någon som sagt nej, ett nej är ett nej i alla lägen...

Nu väntar jag på att Martin ska komma hem så vi kan äta... Blir grillen idag, mums...
Men det dröjjer nog ett tag, för han skulle förbi IKEA efter jobbet å köpa en ny sängstomme till oss...

Den här bli det:


Så först blir det käk sen bygga säng...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Jag blir lika irriterad som du på telesäljare, dom ger sej inte!

Snygg säng, precis en sådan försöker jag övertala maken till att vi ska köpa men han e inte lika intresserad som jag. suck Vad e det för del på den vi har får jag bara som motfråga...gahhh

2008-08-21 @ 17:03:17
URL: http://famlofstrom.blogg.se/
Postat av: gabriella

Hej snygg säng ni köpte jag har en likadan fast i bok och Carro exakt lika som din och patrik en i björk hela familjen har lika hahah ,

2008-08-21 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0