idag är ingen vanlig dag...

... för det är min födelsedag, hurra hurra hurra...

Haha... Blev väckt på sängen imorse... Inte för att få frukost på sängen eller med fin sång från hela familjen, utan för att hinna få presenten av Martin innan han åkte till jobbet... hehe... Men jag får skylla mig själv, han frågade igår kväll om jag ville ha den då eller om ja skulle vänta... Och jag sa att jag väntar för det är ju imorrn jag fyller år... Så kvart i 6 gick jag upp idag... Men det är rätt skönt, för ungarna sover fortfarande så ja sitter här alldeles själv, så skönt...

Fick iallafall ett jättefint guldhaslband som är som tvinnat, jättefint... Så det har jag på mig nu...

Måste ju berättta om min tatuering oxå, den kommer bli så jäkla fin när den är klar, för vi hann inte riktigt klart igår... Men nu har draken fått en mage, och fjäll och hår och det sista benet... Satt i ett sträck från klockan 15 till klockan 18,30... Så man var liiiite mör i kroppen, men vi hade kul... Det var bara jag och tatueraren där, lungt å skönt... Lite folk som kom in emellanåt för å ställa frågor men annars så satt vi i ett sträck... Var nog jobbigare för honom än för mig, han sa att jag var hans bästa kund hittills, eftersom jag satt still å inte gnällde eller ryckte till... Men jag tyckte inte att det var så himla farligt faktiskt... lite jobbigt var det precis brevid armvecken, på den lilla knölen man har typ under armen intill kroppen... Men det gick bra...

Idag ska vi åka till en pärlaffär,hoppas att väskan jag vill ha finns kvar där... och sen alla pärlor vi behöver ha... Riktigt kul å pärla nu igen, har ju haft en ganska lång period då jag inte gjort någonting...
Men nästa vecka kommer mammas stuga hit, så då kan vi inreda den å se sitta där med alla våra pärlor... Just nu är bordet i uterummet belamrat med diverse pärlor och grejjer,hehe...

hare bra...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis på födelsedagen!

2008-08-05 @ 10:53:57
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0