Första skoldagen avklarad

Så var första skoldagen avklarad för Felicia... Det är ju tur att hon inte vet vad hon har framför sig,haha... Längtar inte direkt tillbaka till skolan...
Det gick jättebra, ett litet upprop först och sen fick dom leka fritt med de fritidsbarn som redan gick där... Eftersom hon ska gå på fritids så är det på fritids hon skolas in, sen börjar själva förskolan på torsdag.. Men dom har ju varit och hälsat på tidigare med dagis och fått faddrar och så... Så Filli hittade sin fadder och lekte med henne nästan hela tiden idag... Imorrn ska dom få vara med och äta lunch oxå... Så det blir lite mjukstart, bara bra tycker jag.. Typiskt nog så är ju Filli dunderförkyld nu, hoppas det stannar vid bara snorande å inte blir feber oxå...
Så hon inte missar nånting nu första tiden...
Verkar vara bra fritidspedagoger oxå,så det känns bra...

Nu sitter vi å glor på tv, eller Filli kollar på tv å leker me sin Bratz hon fick igår,hehe...

Klockan 15 ska ja vara hos tatueraren å fortsätta på min drake, skoj skoj...


Kommentarer
Postat av: Denise

Vill du ha gratis bloggdesign av mig?? Nu kan du även vinna en ny header. Kolla in på min blogg för mer info. Skulle vara kul att hjälpa till att göra just din design!!!

/Denise

2008-08-18 @ 13:01:11
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0