Är jag vaken??

Ingen aning, känns inte så... Gått upp vid 13 snåret nu varje dag, lite för tidigt för mej som behöver lite mer sömn...
Igår var det en jäkla grävmaskin som höll på ute på ängen med någonting, det dundrade iallafall...
Idag var det min nojja som väckte mej... Förstår lixom inte, är så rädd för att inte vakna i tid om jag har en tid att passa...
Försov mej ju för nån månad sen när jag skulle haft utvecklingssamtal på dagis...
Å idag har ju Pauline 4 års kontroll på BVC, vill inte missa den tiden, så jag har vaknat en massa gånger idag, första gången vid 11, men det var liiite väl tidigt... Sen vid 13 gick jag upp... Så sjukt att man är så, ställer ju mobillarmet så att ja inte ska försova mej,men ändå vaknar man hela tiden...
Fler som är så?

Juförsej så har jag tid över för att surfa å dricka kaffe, haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Känner igen mig... men det är ju bara för att man varit med om att man TROR att man ställt mobilen och så visar det sig att man inte har det... Eller att man är så snabb att stänga av larmet att man nästan gör deti sömnen och så har man då försovit sig..Jäkla mobiler! =o)

2008-08-29 @ 07:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0